Pristatymas ir grąžinimas

PRISTATYMO SĄLYGOS

Visos parduodamos prekės yra mūsų sandėlyje ir yra supakuojamos iš karto po užsakymo patvirtinimo. Jeigu prekes užsakysite iki tos pačios dienos 13:00 valandos, prekes išsiųsime dar tą pačią darbo dieną, jeigu po 13:00 valandos – siuntinys bus išsiųstas kitą darbo dieną.

Pirkdami prekes Mūsų elektroninėje parduotuvėje prekes Jūsų patogumui galite atsiimti keliais būdais:

AB „Lietuvos paštas“ registruota siunta:

Pristatymas Lietuvoje, kaina 1.99 €, siunta pristatoma per 2-3 darbo dienas. 

Pristatymas užsienyje, kaina 8.99 €, siunta pristatoma per 5-12 darbo dienų. 

Savo siuntos buvimo vietą galite sekti paspaudę ant nuorodos ir įvedę siuntos numerį:

http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska

„Omniva“ paštomatai:

Pristatymas Lietuvoje, kaina 1.99 €, siunta pristatoma per 1-2 darbo dienas. 

Pristatymas Latvijoje, kaina 4.29 €, siunta pristatoma per 1-2 darbo dienas. 

Pristatymas Estijoje, kaina 4.99 €, siunta pristatoma per 2-3 darbo dienas. 

Apie siuntos pristatymą būsite informuoti trumpąja žinute. Prekės pristatomos į Jūsų pasirinktą „Omniva“ terminalą.

Dėmesio: dėl padidėjusio siuntų kiekio, paštomatinės siuntos gali būti nukreiptos į artimiausią laisvą paštomatą.
Gavus pranešimą apie pristatytą siuntą paštomate, prašome ją atsiimti kuo skubiau ir taip atlaisvinti paštomato skyrelį kitai siuntai.

PREKIŲ GRĄŽINIMO/KEITIMO TAISYKLĖS

Mes visuomet tikimės, kad įsigytos Fimi.lt prekės Jums puikiai tiks ir atras savo vietą Jūsų garderobe. Tačiau, jeigu atsitiktų kitaip – visuomet galite prekę grąžinti arba pasikeisti į kitą prekę.

Fimi.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes per 14 kalendorinių dienų Jūs galite:

1. Keisti į kitą dydį

2. Keisti prekę į kitą modelį

3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Grąžinimo/ keitimo procesas:

1. Siuntas rekomenduojame siųsti registruota siunta Lietuvos paštu (paštas išduos Jums siuntos numerį, pagal kurį galėsite matyti, kada siunta atkeliaus pas mus bei galėsite surasti siuntą jeigu ji pasimestų), kurjeriu arba „Omniva“ paštomatu.  Už prekes siunčiamas neregistruotu paštu ar kitais siuntimo būdais nei nurodyta neatsakome. 

2. Pirkėjas grąžinamas/ keičiamas prekes turi išsiųsti registruota siunta arba kurjeriu adresu:

Aleksandr Gerasimov

Architektų g. 59-46, Vilnius, Lietuva LT-04217

Arba „Omniva“ paštomatu: 

OMNIVA Vilniaus MAXIMA Architektų paštomatas

Nurodykite šį tel. numerį: +37060241422. 

4. Pinigai yra grąžinami per 14 kalendorinių dienų.

Grąžinimo/ keitimo sąlygos:

1. Norite grąžinti ar pakeisti prekę, prašome tai įvykdyti per 14 kalendorinių dienų.

2. Grąžinama/keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

3. Grąžinamos ar keičiamos prekės turi mus pasiekti per 14 kalendorinių dienų.

4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų/keičiamų prekių, jei grąžinama prekė buvo panaudota, be originalių etikečių, sugadinta.

5. Grąžinamų arba keičiamų kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.

6. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta). Dovanų kuponas į pinigus nėra keičiamas.

7. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Netinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų.

Svarbu: Jeigu nebus įvykdytos visos su prekių grąžinimu/keitimu susijusios sąlygos (paminėtos anksčiau), Fimi.lt pasilieka teisę nepriimti atgal ir nekeisti prekių.

Ieškoti...

Prekių krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.